loading...

دانلود

دانلود آهنگ جدید سعید شهروز همیشه عاشقت بودم دانلود آهنگ جدید سعید شهروز همیشه عاشقت بودم دانلود آهنگ جدید سعید شهروز همیشه عاشقت بودمآهنگ جدید سعید شهروز همیشه عاشقت بودم با لینک مس

دانلود آهنگ جدید سعید شهروز همیشه عاشقت بودم

aghaye_x بازدید : 524 یکشنبه 21 شهریور 1395 : 13:04 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سعید شهروز همیشه عاشقت بودم

  • دانلود آهنگ جدید سعید شهروز همیشه عاشقت بودم

    دانلود آهنگ جدید سعید شهروز همیشه عاشقت بودم
    آهنگ جدید سعید شهروز همیشه عاشقت بودم با لینک مستقیم
    ترانه : بابک صحرایی | آهنگ : ساناز کریمی | تنظیم . میکس و مسترینگ : حامد برادران
    Download New Music Saeid Shahrouz Hamishe Asheghet Boodam

    دانلود آهنگ جدید سعید شهروز همیشه عاشقت بودم

    متن آهنگ جدید سعید شهروز همیشه عاشقت بودم

    هنوز چشمای تو رازی واسه زیبایی دنیاست نگاهت هر سمتی که باشه همونجا اوله دریاست

    از آغوشه تو که دورم همه دنیا زمستونه که آغوشت هنوز مثله یه نخلستون تو بارونه

    همیشه عاشقت بودم یه عشقی که نفسگیره مثه باغی که پاییز و تویه آغوش میگیره

    خودم طوفان زدم اما پناه هق هقت بودم که در حد پرستش من همیشه عاشقت بودم

    همیشه عاشقت بودم یه عشقی که نفسگیره مثه باغی که پاییز و تویه آغوش میگیره

    خودم طوفان زدم اما پناه هق هقت بودم که در حد پرستش من همیشه عاشقت بودم

    شعر آهنگ جدید سعید شهروز همیشه عاشقت بودم

    از عمقه روح و احساسم به چشمای تو خو کردم همه دنیا باهام بدشن من از تو بر نمیگردم

    نترسونم از این عشقی که طوفانی و واگیره که هیچ کوهی تویه طوفان نمیلرزه نمیمیره

    همیشه عاشقت بودم یه عشقی که نفسگیره مثه باغی که پاییز و تویه آغوش میگیره

    خودم طوفان زدم اما پناه هق هقت بودم که در حد پرستش من همیشه عاشقت بودم

    همیشه عاشقت بودم یه عشقی که نفسگیره مثه باغی که پاییز و تویه آغوش میگیره

    خودم طوفان زدم اما پناه هق هقت بودم که در حد پرستش من همیشه عاشقت بودم

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 311
  • بازدید ماه : 1,826
  • بازدید سال : 16,579
  • بازدید کلی : 122,836